badania rynku

pozyskamy informacje z rynku, które pozwolą określić możliwości wprowadzenia, rozwoju i ekspansji twojej oferty
Badania rynku mające na celu minimalizację ryzyka oraz wskazanie możliwości rozwoju firmy. W zależności od celu badania dostarczyć one mogą między innymi informacji na temat: - szans i zagrożeń związanych z wprowadzeniem produktu lub usługi na rynek. - możliwości związanych z wejściem na nowe / kolejne rynki, - sposób zwiększenia konkurencyjności oferty, - ekspansji na rynku lub w kraju. Każde z badań projektujemy indywidualnie w odniesieniu do Państwa oczekiwań dlatego przed realizację badania: - określimy cele lub zdefiniujemy problemy - dobierzemy grup docelową oraz opracowujemy person klienta, - dokonamy analizy otoczenia konkurencyjnego, - przygotujemy scenariusz badań oraz dobierzemy odpowiednie narzędzia badawcze (m.in.: badanie nowych grup klientów, badanie zapotrzebowania na produkt lub usługę, badanie rozpoznawalności marki i inne).

Dlaczego warto?

zweryfikujesz potencjał nowych produktów lub usług

określisz najlepszą strategię ekspansji na rynku zagranicznym lub krajowym

zminimalizujesz ryzyko utraty środków w przypadku błędnych założeń, biznesowych

Zobacz co jeszcze możemy zrobić dla twojej firmy

Zaufali nam