pozyskamy informacje z rynku, które pozwolą określić możliwości wprowadzenia, rozwoju i ekspansji twojej oferty
Badania rynku mające na celu minimalizację ryzyka oraz wskazanie możliwości rozwoju firmy.
W zależności od celu badania dostarczyć one mogą między innymi informacji na temat:
- szans i zagrożeń związanych z wprowadzeniem produktu lub usługi na rynek.
- możliwości związanych z wejściem na nowe / kolejne rynki,
- sposób zwiększenia konkurencyjności oferty,
- ekspansji na rynku lub w kraju.
Każde z badań projektujemy indywidualnie w odniesieniu do Państwa oczekiwań dlatego przed realizację badania:
- określimy cele lub zdefiniujemy problemy
- dobierzemy grup docelową oraz opracowujemy person klienta,
- dokonamy analizy otoczenia konkurencyjnego,
- przygotujemy scenariusz badań oraz dobierzemy odpowiednie narzędzia badawcze (m.in.: badanie nowych grup klientów, badanie zapotrzebowania na produkt lub usługę, badanie rozpoznawalności marki i inne).
Dlaczego warto?
zweryfikujesz potencjał nowych produktów lub usług
określisz najlepszą strategię ekspansji na rynku zagranicznym lub krajowym
zminimalizujesz ryzyko utraty środków w przypadku błędnych założeń, biznesowych