KLIENT
Honey Combination – polski producent materiałów do autodetailingu posiadający sieć blisko 30 punktów dystrybucji w Polsce oraz dealerów na prawie każdym kontynencie – poza Antarkrydą!
CEL
Opracowanie, wdrożenie oraz nadzór nad sprzedażą
i marketingiem nowo wyodrębnionego podmiotu.
REALIZACJA
Współpraca rozpoczęła się od badania potencjału rynku dla firmy Urban, której efektem była decyzja o wyodrębnieniu samodzielnego podmiotu jako firmy dedykowanej do branży detailingu. Decyzja ta pozwoliła na opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii sprzedaży i marketingu realizowanej w okresie 2016 – 2020.
MARKETING
– Stowrzenie pełenj identyfikacji wizualnej marki, – opracowanie materiałów BTL, – strony internetowej oraz licznych landing page, – linii opakowań, – ekspozytorów na produkty i wiele innych. – nawiązanie współpracy z Ambasadorem marki – animacje oraz filmy – Strategia przyjęta dla działań w zakresie social media obejmowała generowanie angażującego contentu oraz profesjonalnej komunikacji skierowanej do konkretnej grupy odbiorców, jaką jest klient ostateczny. Przyjęte założenie dotarcia do możliwie największego grona odbiorców przy rozsądnym budżecie, skutkowały zwiększeniem grona zaangażowanych followersów do blisko 4 tysięcy zaangażowanych fanów na Facebooku.
SPRZEDAŻ
– opracowanie i wdożenie standarsów handlowych oraz raportowania, – wdrożenie systemu ewidencjowaniwa klientów, – opracowania oraz rozliczanie systemów premiowych, – rekrutacja, wdrożenie oraz nadzór nad działem handlowym, – realizowanie kampanii sprzedazowych, – spotkania z kluczowymi klientami,