pracowników

Poznaj opinie oraz oczekiwania swoich pracowników związanych z komunikacją wewnętrzną, wizerunkiem wewnętrznym i funkcjonowaniem firmy, aby określić i wzmocnić elementy mające wpływ na zaangażowanie oraz lojalność kadry pracowniczej.
W każdej organizacji, pracownicy są strategicznym zasobem i od ich zaangażowania oraz profesjonalizmu zależy jej reputacja wśród klientów, a finalnie - osiągnięcie sukcesu na ciągle zmieniającym się rynku. Zachowanie i postawa każdego pracownika w kontakcie z klientami, jak również między współpracownikami, stanowi wizytówkę firmy, decydując o zadowoleniu, zaufaniu i lojalności, zarówno klientów, jak i personelu. Z tego względu zdecydowanie rekomendujemy weryfikować satysfakcję pracowników poprzez badania jakościowe bądź ilościowe.

Dlaczego warto?

określisz poziom satysfakcji, zaangażowania i lojalności pracowników,

dowiesz się, jak pracownicy postrzegają firmę, poznasz ich obiekcje oraz oczekiwania

podniesiesz poziom zaangażowania i efektywności pracy oraz poprawisz funkcjonowanie wewnątrz organizacji,

Zobacz co jeszcze możemy zrobić dla twojej firmy