
KLIENT
Producent materiałów eksploatacyjnych do drukarek. PRYZMAT to największa polska sieć sprzedaży z doświadczeniem od 1988 r.
REALIZACJA
Zadanie przedstawione przez klienta nie było najłatwiejsze. Celem było odświeżenie i ujednolicenie komunikacji bez wprowadzania rewolucji. Po wielu spotkaniach z zespołami projektowymi, zarządem i właścicielami opracowanym został plan obejmujący m.in.:
- rebranding obecnego wizerunku,
- lifting logo,
- opracowanie spójnego wizerunku firmy na wszystkich nośników.
Dokonaliśmy liftingu elementów wizualnych marki, tak aby współgrał on z współczesnymi trendami panującymi w branży. Przeprowadzone działania miały na celu odświeżyć wizerunek firmy czyniąc go bardziej atrakcyjnym i nowoczesnym z punktu widzenia klientów, a także zwrócić ich uwagę na nowe możliwości jakie daję firma, poszerzając swoją dotychczasowa ofertę również o usługę wynajmu urządzeń drukujących, tym samym podkreślając swój ciągły rozwój.





Proces liftingu elementów wizualnych poddane zostały witryny w ponad 54 punktach sprzedaży w kraju i za granicą, flota samochodowa, broszury i katalogi, wizytówki, wzory ogłoszeń o pracę, kalendarze oraz inne materiały marketingowe. W ramach projektu powstała również księga identyfikacji wizualnej.
Dodatkowo działania obejmują:
– wdrożenie multimedialnego narzędzia dla działu handlowego,
– opracowanie komunikacji do dedykowanych kampanii,
– realizacja materiałów marketingowych i gadżetów,
– wsparcie marketingowe dla działu HR.




