KLIENT
De Dietrich Thermique
producent kotłów grzewczych, pomp ciepła i odnawialnych źródeł energii. Na rynku od 335 lat, w Polsce od ponad 20. Grupa BDR Thermea, do której należy marka De Dietrich jest trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w Europie w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań ogrzewania i wytwarzania ciepłej wody.
CEL #1
Zwiększenie rozpoznawalności marki.
Poszerzenie obecności marki o nowe media.
#social media
REALIZACJA
Działania na Facebooku oraz Instagramie oparte na rzetelnym contencie mówiącym o wartościach marki, m.in. trosce o środowisko; pozwoliły na zbudowanie zaangażowanej społeczności, aktywnie udzielających się na profilach firmy.
W rezultacie prowadzone corocznie badania potwierdzają skuteczność realizowanych działań, które poskutkowały przyrostem rozpoznawalność marki z 3,7%* w 2017r. do: 13,8% w 2018 r., 20,6% w 2019 r., 32,8% w 2020 r.
*badanie na grupie min. 1000 respondentów
CEL #2
Realizacja materiałów video, między innymi w związku z 20 -leciem funkcjonowania firmy w Polsce.
#videomarketing
REALIZACJA
De Dietrich jest jedną z najstarszych marek w branży grzewczej na świecie. Rok 2018 był dla De Dietrich rokiem szczególnym. Jubileusz 20-lecia obecności na polskim rynku, to okazja do podkreślenia jej dokonań. Na zlecenie firmy zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy filmy wizerunkowe. Współpraca zaowocowała również innymi materiałami video:
relacja z targów branżowych, opracowanie animacji i filmów produktowych.