wsparcie_3

zarządzanie sprzedażą
kreska_2

 

doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu realizowane w wielu branżach pozwoliło wypracować wzorce pracy dla działów handlowych, które dostosowujemy do specyfiki każdej branży. Na podstawie informacji uzyskanych podczas szczegółowej analizy firmy opracowana zostanie strategia rozwoju wśród nowych klientów oraz standaryzacja prowadzonych działań handlowych.

 

działania te obejmują swoim zakresem:
kreska_2

 

analizę firmy i otoczenia rynkowego

 

sesje i szkolenia dla działów handlowych

 

opracowanie etapów sprzedaży i systemu premiowego

 

raport pełniący funkcję CRMu i analizy sprzedaży

 

wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów

 

zarządzanie działem handlowym

 

kreska_dluga


masz pytania?

kreska_2

pozostaw dane, skontaktujemy się, aby przedstawić

 


 

 

×

Make an appointment and we’ll contact you.

sprawdź nas