kreowanie_11

rozwój i promocja
kreska_2

działania pozwalają skorzystać z doświadczenia i wiedzy specjalistów w zakresie marketingu i sprzedaży, w celu usprawnienia lub oddelegowania tych działań

 

 

nr_1
obsługa marketingowa

outsourcing w zakresie marketingu
kreska_2

w oparciu o szczegółową analizę potrzeb, czas trwania oraz posiadany budżet, przystępujemy do opracowania briefu marketingowego w celu zaprezentowania najbardziej efektywnych rozwiązań.

 

cel | efekt:

  • Opracowanie strategii i komunikacji marketingowej
  • Odświeżenie lub zmiana obecnego wizerunku firmy
  • Rozwój nowoczesnych kanałów sprzedaży i komunikacji
  • Kompleksowe działanie w zakresie sprzedaży i marketingu

 


opracowanie graficzne

odświeżenie komunikacji wizualnej
kreska_2

stworzenie skutecznej komunikacji tak, aby Państwa produkt lub usługa trafnie odpowiadały na potrzeby klientów. Dzięki temu stają się bardziej zrozumiałe dla odbiorcy co przynosi wymierne korzyści.

 

cel | efekt:

  • Estetyczne i nowoczesne prezentowanie firmy
  • Przygotowanie gotowych projektów materiałów
  • Dostosowanie materiałów do różnych grup odbiorców
  • Kompleksowe działania – analiza, dobór treści i formy

 

 

nr_3
idea start-up

skuteczne wdrożenie pomysłu
kreska_2

działania kierowane do powstających podmiotów lub firm wprowadzających nowe rozwiązania, które w poszukiwaniu trafnego modelu chciałyby zdobyć wiedzę o charakterystyce danego rynku.

 

cel | efekt:

  • Zebrać informacje z rynku ułatwiające skuteczne wdrożenie
  • Określić szanse powodzenia lub rozwoju danego projektu
  • Dokonać analizy rynku i oceny produktu lub usługi
  • Wprowadzić nowe produkty i usługi na rynek


outsourcing procesów

rekomendujemy usprawnienia
kreska_2

analiza działań hamujących rozwój firmy. Po zidentyfikowaniu problemów przedstawiamy możliwości optymalizacji lub przejęcie określonych procesów w zamian za dostarczenie oczekiwanego efektu końcowego.

 

cel | efekt:

  • Przeniesienie ciężaru za wykonanie uciążliwych procesów
  • Oddelegowanie części prostych zadań na firmę zewnętrzną
  • Optymalizowanie czasu oraz kosztów prowadzonych działań
  • Zmiana kosztów stałych (pracowników) na koszt zmienny (produkt /usługa)

kreska_dluga
 

 

masz pytania?

kreska_2

pozostaw dane, skontaktujemy się, aby przedstawić

 

 

 

×

Make an appointment and we’ll contact you.

sprawdź nas